Everything is ok in the end, if it's not ok, it's not the end

Ikväll spyr jag på lådor. Vill aldrig mer hålla i en målarpensel och hatar att jag aldrig får bort färgen från fingrarna.
orkar inte ta mig ut till garaget. vill inte.

jag skulle kunna hålla på så ett tag. men imorgon vänder det igen. och kom igen, det är inte många dagar kvar, sen tar vi semester! jag tänke hålla ut, fixa de sista lådorna nu, även om det börjar bli supertråkigt så är det alltid en lugnande meditation när man väl kommer dit. så långt har vi inte kvar.

målet är att gå över den magiska gränsen innan jul. hundra lådor. det hade varit en fin julklapp. och vi är bra på väg! Vi räknade idag, uppemot 80 st. 80! på en enda månad. Det är inte illa. men än hoppas jag på mer!

en marknad kvar. Den kommande lördagen och söndagen står vi på Haga julmarknad igen! Sista chansen att köpa sig en låda. Missa inte det.

imorgon utlovar jag bilder, tips och lite inspiration :)

Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en fin dag idag :)

2009-12-22 @ 13:03:36
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fin kväll! Kram /M

2009-12-22 @ 17:07:16
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0